به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، فریدون حسینی رئیس اداره ارتباطات و اطلاعرسانی راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون به درخواست و نامههای ۱۰۶ نفر از مراجعهکنندگان حضوری از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تحت عنوان ملاقاتهای هفتگی ارتباطات مردمی رسیدگی و دستورات لازم صادر شده است.
وی دیدارهای مردمی، چهرهبهچهره و حضور در جمع آنان را فرصت خواند و تأکید کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمتگزاری به مردم تعریف شده و رسیدگی به درخواستها و مشکلات مردم از مهمترین وظایف کارگزاران و مسئولین است.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاعرسانی راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: طبق تأکیدات مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در تمامی جلسات اداری، دیدار رودررو با مردم، شنیدن سخنان و همچنین رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات آنان در اولویت برنامههای مجموعه خدمترسان راه و شهرسازی استان قرار دارد و این کار بهصورت مستمر ادامه خواهد یافت.
حسینی خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل پیشران پیشرفت توسعه و آبادانی بوده و در خدمترسانی به مردم عزیز پیشگام است.
وی ادامه داد: باتوجهبه حجم گسترده اقدامات مجموعه راه و شهرسازی استان در حوزههای راهسازی، احداث ساختمانها و پروژههای عمومی، ساخت مساکن حمایتی، بازآفرینی شهری، معماری و شهرسازی و املاک حضور متقاضیان و اربابرجوع در این دستگاه مردمی و خدمترسان چشمگیر است.
رئیس اداره ارتباطات و اطلاعرسانی راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به ساخت بیش از ۲۶ هزار واحد مسکونی در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: در همین راستا و جهت سهولت کار و آرامش مردم و متقاضیان این طرح مهم، واحد ارتباطات مردمی و مرکز پاسخگویی این اداره کل با شمارهتلفن ۳۳۷۴۳۱۸۶ بهصورت فعال آماده پاسخگویی و راهنمایی است.
گفتنی است ملاقاتهای مردمی روزانه مدیرکل و معاونین، حضور منظم مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی استان در مرکز ارتباطات مردمی دولت (مرکز سامد) در محل استانداری اردبیل، برپایی میز خدمت در محل اداره کل و ادارات راه و شهرسازی مستقر در شهرستانها، مساجد و مصلاهای اقامه نمازجمعه و همچنین راهاندازی شبکه جامع اطلاعرسانی در بستر پیام رسانهای داخلی از جمله اقدامات انجامگرفته توسط اداره ارتباطات و اطلاعرسانی راه و شهرسازی استان اردبیل است.